Hangi mevsimlerde sıvı alımına daha fazla dikkat edilmeli? İlkbahar ve yaz aylarında artan sıcaklık nedeniyle sıvı kaybı daha fazla olabilir; bu nedenle yeterli su tüketimi önemlidir. Q8FQNH0J52ZvVhEp2025-11-03T16:39:50+03:00 Share This Article FacebookXLinkedInWhatsAppTumblrPinterestVkE-posta